Ostalo

Koliko prostora na disku zauzima Windows 7 na vašem računalu?

H

hankkosovo

Originalni poster
23. srpnja 2009
  • 2. listopada 2009
Da, koliko prostora na disku zauzima Windows 7 na vašem računalu.

Instalirao sam 64-bit ultimate verziju na 2,66ghz unibody i trebalo mi je 15gb! Sumnjam da je to normalno, ili je?

celticpride678

Gost
15. veljače 2009


Boston, MA
  • 2. listopada 2009
Windows 7 zauzima dobru količinu prostora na disku. To je sasvim normalno.

Stridder44

24. ožujka 2003
Kalifornija
  • 2. listopada 2009
hankkosovo je rekao: Da, koliko prostora na disku zauzima Windows 7 na vašem računalu.

Instalirao sam 64-bit ultimate verziju na 2,66ghz unibody i trebalo mi je 15gb! Sumnjam da je to normalno, ili je?

Zvuči otprilike ispravno. Za usporedbu, Leopard/Snow Leopard zauzima oko 12 GB. Dakle, nije ludo zauzeti toliku količinu prostora. Ali iskreno, tvrdi diskovi su danas ogromni i jeftini, 16 GB su stolni bilješki. C

cutcopypaste

28. studenog 2008
  • 3. listopada 2009
Stridder44 je rekao: Ali iskreno, tvrdi diskovi su danas ogromni i jeftini, 16 GB je stolno bilješke.

da, pogotovo ako imate prijenosno računalo s ograničenim USB priključcima.. ništa vas uopće ne sprječava da potrošite 100 USD na vanjski HD. ako ste si priuštili Mac, očito nemate praktične troškove poput hrane itd. o kojima biste trebali brinuti.

ali ozbiljno.
sljedeći put je vidjeti nekoga kako koristi onaj umorni stari argument 'ne žali se na to koliko nepotrebnog prostora nešto koristi.. kupi još jedan tvrdi disk' (ako se to uopće može nazvati argumentom) ja ću ih udariti.

ali svejedno.

Kunem se da sam negdje pročitao da Windows 7 treba oko 5 nastupa dok sam guglao 'koliko hd prostora zauzima Windows 7' ili nešto u tom smislu. pa pretpostavljam da je to bilo pogrešno.. drago mi je da imam tu informaciju prije nego što postavim svoj bootcamp lol.

Stridder44

24. ožujka 2003
Kalifornija
  • 3. listopada 2009
cutcopypaste je rekao: da, pogotovo ako imate prijenosno računalo s ograničenim USB priključcima.. ništa vas uopće ne sprječava da potrošite 100 USD na vanjski HD. ako ste si priuštili Mac, očito nemate praktične troškove poput hrane itd. o kojima biste trebali brinuti.


Da, znam što mislite, jer imam prijenosno računalo s ograničenim USB priključcima. Ali to je u redu, to ćemo previdjeti.

Sada mi objasnite zašto biste kupili vanjski tvrdi disk za Windows kada se Boot Camp instalira samo na interni disk. Ali koji vrag, igrat ću se, jer ne morate potrošiti 100 dolara na tvrdi disk. Evo a Pogon za prijenosno računalo od 320 GB 2,5' za 76 dolara. Ili a 500 GB 3,5' desktop disk za 63 dolara. Oba Western Digital, oba Caviar Black (njihove performanse pokreću, što znači da su među skupljima). Nitko vas ne tjera da ih kupujete.

A gdje sam išta rekao o tome da si možete priuštiti Mac i da nemate druge troškove?

ali ozbiljno.
sljedeći put je vidjeti nekoga kako koristi onaj umorni stari argument 'ne žali se na to koliko nepotrebnog prostora nešto koristi.. kupi još jedan tvrdi disk' (ako se to uopće može nazvati argumentom) ja ću ih udariti.

Zvuči kao da ste već postavljali ovo pitanje i dobili isti odgovor. Vjerojatno zato što je odgovor točan, da su tvrdi diskovi jeftini i vrlo prostrani. Ali ne, pribjegavajte sitnim prijetnjama.

ali svejedno.

Kunem se da sam negdje pročitao da Windows 7 treba oko 5 nastupa dok sam guglao 'koliko hd prostora zauzima Windows 7' ili nešto u tom smislu. pa pretpostavljam da je to bilo pogrešno.. drago mi je da imam tu informaciju prije nego što postavim svoj bootcamp lol.

Molim. C

cutcopypaste

28. studenog 2008
  • 3. listopada 2009
to čovječe. obično sam prilično hladan. samo imam iracionalnu mržnju prema tom stajalištu.
Meni pritužba
'ovaj softver je napuhan i koristi više prostora nego što je potrebno i/ili učinkovit'
nije adekvatno obrađen odgovorom:
'tvrdi diskovi su jeftini pa samo kupite drugi'
Mogao bih napraviti niz analogija/daljnjih točaka itd, ali neću se truditi osim ako to ne želite, to je samo loš argument. jednostavno ne mogu ne komentirati. to je kao moja slabost. Pretpostavljam da je moje stajalište da općenito potrošači ne bi trebali pristajati na hirove proizvođača koji zapravo nemaju na umu svoje najbolje interese. koji ne govori izravno o ovom problemu, ali je povezan.

ni gornji primjer nije bio u vezi s ovom temom. vraćam se na temu... uopće nisam iznenađen veličinom Windowsa 7. ako želite lagani Windows operativni sustav idite s xp-om jer u osnovi može učiniti sve što noviji mogu i brži je i zauzima daleko manje prostora. čak možete dobiti inačice na mreži koje su lišene svih nepotrebnih stvari koje rade ispod 200 mega.

Iako mi je čudno da neki stranice stanje Windows 7 traje oko 6 nastupa ako stvarno nije. Pročitao sam ovisi koliko ram-a imate jer će stvoriti datoteku stranice jednake veličine, a 'čistoj' instalaciji možda nedostaju neke opcije. D

dale.louise

3. listopada 2009
  • 3. listopada 2009
Koliko prostora na disku zauzima Windows 7 na vašem računalu?

Bok, zauzima 16 GB prostora.

Stridder44

24. ožujka 2003
Kalifornija
  • 4. listopada 2009
cutcopypaste je rekao: da čovječe. obično sam prilično hladan. samo imam iracionalnu mržnju prema tom stajalištu.
Meni pritužba
'ovaj softver je napuhan i koristi više prostora nego što je potrebno i/ili učinkovit'
nije adekvatno obrađen odgovorom:
'tvrdi diskovi su jeftini pa samo kupite drugi'
Mogao bih napraviti niz analogija/daljnjih točaka itd, ali neću se truditi osim ako to ne želite, to je samo loš argument. jednostavno ne mogu ne komentirati. to je kao moja slabost. Pretpostavljam da je moje stajalište da općenito potrošači ne bi trebali pristajati na hirove proizvođača koji zapravo nemaju na umu svoje najbolje interese. koji ne govori izravno o ovom problemu, ali je povezan.

ni gornji primjer nije bio u vezi s ovom temom. vraćam se na temu... uopće nisam iznenađen veličinom Windowsa 7. ako želite lagani Windows operativni sustav idite s xp-om jer u osnovi može učiniti sve što noviji mogu i brži je i zauzima daleko manje prostora. čak možete dobiti inačice na mreži koje su lišene svih nepotrebnih stvari koje rade ispod 200 mega.

Iako mi je čudno da neki stranice stanje Windows 7 traje oko 6 nastupa ako stvarno nije. Pročitao sam ovisi koliko ram-a imate jer će stvoriti datoteku stranice jednake veličine, a 'čistoj' instalaciji možda nedostaju neke opcije.

Pošteno. Slažem se s cijelim pogrešnim navođenjem koliko prostora zauzima, i nemam pojma zašto ljudi to govore. Moja jedina pretpostavka bi bila da koriste neku vrstu aplikacije za mršavljenje kao što je Vlite (što je užasna ideja). Obično jednostavno uđem u upravljačku ploču i uklonim određene komponente sustava Windows (na primjer, aplikacije/upravljački programi za prepoznavanje olovke/tableta instalirani su prema zadanim postavkama, što je glupo).

Infracrveni

28. travnja 2007
  • 4. listopada 2009
Stridder44 je rekao: Pošteno. Slažem se s cijelim pogrešnim navođenjem koliko prostora zauzima, i nemam pojma zašto ljudi to govore. Moja jedina pretpostavka bi bila da koriste neku vrstu aplikacije za mršavljenje kao što je Vlite (što je užasna ideja). Obično jednostavno uđem u upravljačku ploču i uklonim određene komponente sustava Windows (na primjer, aplikacije/upravljački programi za prepoznavanje olovke/tableta instalirani su prema zadanim postavkama, što je glupo).

Mislim da to također ovisi o vašem zamjenskom prostoru. Ljudi s različitim količinama
memorije će završiti s datotekama stranične memorije različite veličine. Tu je i
hibernacije, koja opet može varirati u veličini ovisno o količini
pamćenje koje netko ima (ipak nisam siguran u to). Evo što imam:

stranica.png

Dakle, tu je 7 GB. Datoteku stranične stranice moguće je ručno podesiti
tako da koristi manje prostora.

Mislim da bi Leopard/Snježni leopard to mogao izbjeći korištenjem odgođene dodjele.
Ipak, s tim može biti nekih kompromisa. C

cutcopypaste

28. studenog 2008
  • 4. listopada 2009
evo sad pitanje... da li Windows 7 na Macu izvješćuje o prostoru na isti način na koji to radi snježni leopard? jer ako je tako bit će više GB nego na ekvivalentnom računalu. ako ne, Windows particija će se prijaviti kao manja iz unutrašnjosti prozora.

Stridder44

24. ožujka 2003
Kalifornija
  • 5. listopada 2009
Infracrveni je rekao: Mislim da to također ovisi o vašem zamjenskom prostoru. Ljudi s različitim količinama
memorije će završiti s datotekama stranične memorije različite veličine. Tu je i
hibernacije, koja opet može varirati u veličini ovisno o količini
pamćenje koje netko ima (ipak nisam siguran u to). Evo što imam:

Pogledajte prilog 197504

Dakle, tu je 7 GB. Datoteku stranične stranice moguće je ručno podesiti
tako da koristi manje prostora.

Mislim da bi Leopard/Snježni leopard to mogao izbjeći korištenjem odgođene dodjele.
Ipak, s tim može biti nekih kompromisa.

Vrlo istinito, jer će swap datoteka obično biti velika koliko i količina RAM-a koju imate. Svima koji su znatiželjni preporučio bih da ga ne onemogućite (ali to je još jedna rasprava za drugu temu jednog dana).

cutcopypaste je rekao: evo pitanja... da li Windows 7 na Macu prijavljuje prostor na isti način na koji to radi snježni leopard? jer ako je tako bit će više GB nego na ekvivalentnom računalu. ako ne, Windows particija će se prijaviti kao manja iz unutrašnjosti prozora.

Bilo je, sve do SL (Snježni leopard). SL je počeo koristiti bazu 10 (gdje sve prethodne verzije OS X koriste bazu 2; Windows također koristi bazu 2). Zbog toga se čini da dobivate toliko prostora kada instalirate Snow Leopard. Kad sam napravio particiju s Boot Campom za Windows, postavio sam je na 70 GB. U bazi 2 (način na koji je Windows čitao) iznosi 75,9 GB.

thejadedmonkey

28. svibnja 2005
Pennsylvania
  • 5. listopada 2009
Moja 32-bitna instalacija zauzimala je manje od 10 GB, uključujući Office 2007. C

cutcopypaste

28. studenog 2008
  • 8. listopada 2009
Stridder44 je rekao: Jeste, sve do SL (Snježni leopard). SL je počeo koristiti bazu 10 (gdje sve prethodne verzije OS X koriste bazu 2; Windows također koristi bazu 2). Zbog toga se čini da dobivate toliko prostora kada instalirate Snow Leopard. Kad sam napravio particiju s Boot Campom za Windows, postavio sam je na 70 GB. U bazi 2 (način na koji ga je Windows čitao) iznosi 75,9 GB.

Čekaj... problemi s mozgom... ako je disk ukupno veći prema snježnom leopardu, zar prozori ne bi trebali vidjeti istu particiju kao manju ne veću? hoćeš reći da si podijelio 70 nastupa u SL-u, a on kaže da je 75.9 u windowsu? to mi se cini nazadno.. N

nph

do
9. veljače 2005
  • 12. listopada 2009
Ok, možda smo ovdje na nečemu, čini se da 32-bitna verzija traje 10 Giga (uključujući MS Office) pa kada neke stranice tvrde 6-7 Gig, oni se odnose na 32-bitnu verziju i ako (kao ja) instalirate 64-bitnu verziju onda govorimo bliže 15 Gig.

samo misao...

Stridder44

24. ožujka 2003
Kalifornija
  • 12. listopada 2009
cutcopypaste je rekao: Čekaj... problemi s mozgom.. ako je disk ukupno veći prema snježnom leopardu, zar prozori ne bi trebali vidjeti istu particiju kao manju, a ne veću? hoćeš reći da si podijelio 70 nastupa u SL-u, a on kaže da je 75.9 u windowsu? to mi se cini nazadno..

Ne znam dovoljno o toj temi (baza 2 naspram baze 10) da bih dao temeljito objašnjenje, ali znam da su mnogi ljudi primijetili veliki dobitak kada su instalirali S.L. (a stvar s bazom 10 dijelom je razlog za to).

nph je rekao: Ok, možda smo na nečemu ovdje, čini se da 32-bitna verzija traje 10 Gig (uključujući MS Office) pa kada neke stranice tvrde 6-7 Gig, one se odnose na 32-bitnu verziju i ako (kao ja) instalirate 64 bitna verzija onda govorimo bliže 15 Gig.

samo misao...

Doista, 64-bitni koristi malo više prostora i u smislu tvrdog diska i RAM-a, ali tvrdnja o instalaciji od 6 do 7 GB i dalje se čini prilično daleko.

Vatrena peć

19. rujna 2008
Berlin, Njemačka
  • 12. listopada 2009
Moj Win7 Pro 32Bit sada ima 15 GB s instaliranim ažuriranjima i nekim programima.

Ako isključim hibernaciju i izbrišem točke vraćanja sustava i druge stvari, pretpostavljam da će to biti ~10 GB.

RITZFit

16. rujna 2007
Odmah iza zavoja rijeke
  • 12. listopada 2009
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/system-requirements.aspx
službene specifikacije B

brucewagner

10. studenog 2008
New Yorku
  • 3. svibnja 2010
4,1 GB = Ubuntu 10.04 potpuno instaliran SA 153 dodatne aplikacije koje volim

4,1 GB = Ubuntu 10.04 potpuno instaliran SA 153 dodatne aplikacije koje volim

Protuotrov za:

- bloatware
- virusi
- iznuda softvera velikog brata
- niski proračun (besplatno!)
- mali resursi (zahtijeva 256MB RAM-a, ali se preporučuje 384MB)
- 4,1 GB tvrdi disk (uključujući 153 dodatne aplikacije koje najviše volim)

Ubuntu 10.04 STIJENE! Lakši je za korištenje nego bilo koja verzija Maca ili Windowsa ikada, a jeftiniji (besplatno!) ....i 1000 puta bolji. Vjerujte mi, sve sam ih koristio... već otprilike 33 godine sam IT profesionalac. Vaša baka može koristiti novi Ubuntu bez ikakvih uputa ili pomoći.

Bruce Wagner
http://bredtech.com DO

kmikze

27. svibnja 2010
  • 27. svibnja 2010
brucewagner je rekao: 4,1 GB = Ubuntu 10.04 potpuno instaliran SA 153 dodatne aplikacije koje volim

Protuotrov za:

- bloatware
- virusi
- iznuda softvera velikog brata
- niski proračun (besplatno!)
- mali resursi (zahtijeva 256MB RAM-a, ali se preporučuje 384MB)
- 4,1 GB tvrdi disk (uključujući 153 dodatne aplikacije koje najviše volim)

Ubuntu 10.04 STIJENE! Lakši je za korištenje nego bilo koja verzija Maca ili Windowsa ikada, a jeftiniji (besplatno!) ....i 1000 puta bolji. Vjerujte mi, sve sam ih koristio... već otprilike 33 godine sam IT profesionalac. Vaša baka može koristiti novi Ubuntu bez ikakvih uputa ili pomoći.

Bruce Wagner
http://bredtech.com

Da baš...

Želim da napravite demonstraciju i koristite najnovije igre 3Ds Max, Photoshop i directX na svom voljenom ubuntu-u, istom brzinom kao u Windowsima... V

vistadude

3. siječnja 2010
  • 28. svibnja 2010
Ako instalirate profesionalnu verziju sustava Windows 7, on prema zadanim postavkama uključuje sjenčane kopije, što je slično sigurnosnom kopiranju vremeplova. To će napraviti višestruke sigurnosne kopije vaših podatkovnih datoteka, tako da će to također pojesti puno prostora. Sjenčane kopije možete isključiti u dijalogu zaštite sustava.

Simmity

9. svibnja 2010
  • 29. svibnja 2010
brucewagner je rekao: 4,1 GB = Ubuntu 10.04 potpuno instaliran SA 153 dodatne aplikacije koje volim

Protuotrov za:

- bloatware
- virusi
- iznuda softvera velikog brata
- niski proračun (besplatno!)
- mali resursi (zahtijeva 256MB RAM-a, ali se preporučuje 384MB)
- 4,1 GB tvrdi disk (uključujući 153 dodatne aplikacije koje najviše volim)

Ubuntu 10.04 STIJENE! Lakši je za korištenje nego bilo koja verzija Maca ili Windowsa ikada, a jeftiniji (besplatno!) ....i 1000 puta bolji. Vjerujte mi, sve sam ih koristio... već otprilike 33 godine sam IT profesionalac. Vaša baka može koristiti novi Ubuntu bez ikakvih uputa ili pomoći.

Bruce Wagner
http://bredtech.com

Pa, ova tema je o korištenju Windowsa na Macu. Zašto biste instalirali linux na Mac ako imate OSX? B

brianhoorn

4. prosinca 2010
  • 21. siječnja 2011
TAKO si u krivu...

kmikze je rekao: Da, točno...

Želim da napravite demonstraciju i koristite najnovije igre 3Ds Max, Photoshop i directX na svom voljenom ubuntu-u, istom brzinom kao u Windowsima...

Zapravo, ja iskreno više volim Linux od svega. Siguran sam da ga nikad nisi koristio, pa si zato neznalica. U pravu je što Ubuntu koristi malo resursa. Definitivno je brži od Windowsa. Nasmijao sam se kad sam čitao 'istom brzinom kao u Windowsima'. Linux je najbrži OS koji sam ikada koristio. Jedina stvar koja me natjerala da se prebacim na Mac su aplikacije. Postoji puno dobrih programa za Linux, ali ako želite SJAJNE programe, trebate Mac ili Windows. Ako izdaju Adobe CS za Linux, možda ću se vratiti. Ali već sam potrošio tone novca na svoj Mac, tako da. M

Med101

3. siječnja 2012
  • 3. siječnja 2012
Prostor na disku

Nadam se da mi netko može dati neki savjet. Uopće se ne razumijem u računala i trebam pomoć. Nemam veliki stroj (2GB memorije; 80GB HD itd.)

Upravo sam formatirao HD i promijenio u Windows 7. Jedini softver na PC-u je Windows 7 i antivirusni program, a moj HD od 80 GB je PUN. Neki savjet?