Ostalo

iPod touch Najlakši jailbreak ikad - nije potrebno računalo!

Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Sljedeći

Idi na stranicu

IćiSljedeći Posljednji P

bitak planeta

Originalni poster
11. listopada 2007
  • 28. listopada 2007
Zahvaljujući hdm-u Metasploita, sada smo naoružani znanjem o tome kako izraditi vlastite exploit tiffove. Njegov temelj s pouzdanim izvršavanjem koda omogućio je bolje bijeg iz zatvora. Posebno ga treba diviti zbog pedagoških detalja koji svima omogućuju bolje razumijevanje njegovih tehnika i unutrašnjosti uređaja.

Na temelju njegovog rada, napravio sam tiff koji u potpunosti razbija iPod, instalira Installer.app i OpenSSH, zajedno s programom za jednostavno uključivanje/isključivanje koji vam omogućuje da uključite ili isključite SSH/SFTP/SCP radi sigurnosti i uštede baterije .

SummerBoard više nije instaliran jer najnovija verzija s Installer.app radi dobro i ne zahtijeva petljanje.

Za to vam je potrebna relativno stabilna wi-fi veza, budući da će vaš iPod preuzeti nekoliko megabajta informacija.

Dakle, sada postoje dva koraka, od kojih je jedan neobavezan:

1. Vratite i/ili ažurirajte svoj iPod/iPhone na novu kopiju 1.1.1 firmware-a. To vjerojatno nije potrebno ako se niste previše petljali sa svojim iPodom.
2. Posjetite u Safariju na vašem iPodu dn.vc/jb (pseudonim za http://www.slovix.com/touchfree/jb )

Safari će se srušiti nakon trenutka. Čini se da se ništa neće dogoditi oko 30 sekundi (zato budite strpljivi). Zatim će se iPod automatski ponovno pokrenuti i bit ćete jailbreak!

Prilično je lijep, po mom mišljenju, jer je jednostavan i neovisan o platformi (nije važno koristite li Mac ili PC).

Ovo će vjerojatno biti najjednostavniji način.... dok Apple ne popravi TIFF sigurnosnu rupu, pa uživajte dok možete.

Učinit ću izvorni kod dostupnim svima koji me kontaktiraju. Prilično je trivijalno postaviti ogledala.

Oh, i P.S.: Poklič i rekviziti za Rezna koji je prvi uspio da ovako nešto proradi. Moja implementacija je potpuno neovisna i urednija je (budući da koristi HTTP umjesto da zahtijeva sirovi TCP i socat), IMHO, ali on je bio prvi, a njegov uspjeh me potaknuo da napravim svoj vlastiti.

Video kako bi proces trebao izgledati: http://www.youtube.com/watch?v=RHHPVhDfxT8 D

David G.

10. travnja 2007


Aljaska
  • 28. listopada 2007
Je li moguće to učiniti, a zatim kasnije vratiti u apsolutno netaknuto stanje, toliko da ne zna i poništava moje jamstvo trebam li ga poslati iz bilo kojeg razloga? P

papiga glavamjb

4. ožujka 2007
  • 28. listopada 2007
David G. je rekao: Je li moguće to učiniti, a zatim se kasnije vratiti u apsolutno netaknuto stanje, toliko da ne zna i poništava moje jamstvo trebam li ga poslati iz bilo kojeg razloga?

kliknite na vraćanje u iTunes
Reakcije:Markgifford49 C

Corius

28. listopada 2007
  • 28. listopada 2007
bok

Probala sam http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL u mom ipod touchu, safari se srušio i onda se ipod ponovno pokrenuo, nakon ponovnog pokretanja ostaje zamrznut u logotipu apple. Ne mogu proći pored logotipa, a ne mogu ni ući u način vraćanja, zagradio sam svoj ipod!

Svaka pomoć bit će cijenjena.

Hvala vam. D

dschiller

7. svibnja 2007
  • 28. listopada 2007
Pokušao sam ovo nakon mnogo neuspješnih pokušaja s drugim metodama (pogledajte ovu temu) i drago mi je reći da je uspjelo! Ovo je fantasticno!

Čestitamo programeru ovoga!

Živjeli
Daniel M

mmfy

23. listopada 2007
  • 28. listopada 2007
Corius je rekao: Bok

Probala sam http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL u mom ipod touchu, safari se srušio i onda se ipod ponovno pokrenuo, nakon ponovnog pokretanja ostaje zamrznut u logotipu apple. Ne mogu proći pored logotipa, a ne mogu ni ući u način vraćanja, zagradio sam svoj ipod!

Svaka pomoć bit će cijenjena.

Hvala vam.

dschiller je rekao: Pokušao sam ovo nakon mnogo neuspješnih pokušaja s drugim metodama (pogledajte ovu temu) i drago mi je reći da je uspjelo! Ovo je fantasticno!

Čestitamo programeru ovoga!

Živjeli
Daniel

Pa radi li ili ne?? P

bitak planeta

Originalni poster
11. listopada 2007
  • 28. listopada 2007
Corius je rekao: Bok

Probala sam http://www.slovix.com/touchfree/jb/ URL u mom ipod touchu, safari se srušio i onda se ipod ponovno pokrenuo, nakon ponovnog pokretanja ostaje zamrznut u logotipu apple. Ne mogu proći pored logotipa, a ne mogu ni ući u način vraćanja, zagradio sam svoj ipod!

Svaka pomoć bit će cijenjena.

Hvala vam.

Prvo ponovno pokretanje može potrajati do dvije minute, stoga budite strpljivi. Ako ste prekinuli ponovno pokretanje, možda ćete morati vratiti. (Pretpostavljam da se uređaj automatski ponovno pokrenuo) C

coreybox

28. listopada 2005
  • 28. listopada 2007
odlično mi je radio THE

LGShepherd

27. lipnja 2007
Teesside, Ujedinjeno Kraljevstvo
  • 28. listopada 2007
upravo sam ovo napravio i radi odlično!

međutim, imam jedno pitanje, kako ovome dodati druge aplikacije? instalacijski program ih ima hrpu, ali ja bih želio i aplikacije za iPhone na dodir, kako bih to napravio?

Hvala
Liam D

dschiller

7. svibnja 2007
  • 28. listopada 2007
LGShepherd je rekao: upravo sam ovo napravio i radi odlično!

međutim, imam jedno pitanje, kako ovome dodati druge aplikacije? instalacijski program ih ima hrpu, ali ja bih želio i aplikacije za iPhone na dodir, kako bih to napravio?

Hvala
Liam

Korištenje iJailbreaka za instalaciju iPhone aplikacija moć radi, iako to nisam testirao. Ako probate, javite nam radi li.

Procjedne vode

do
13. siječnja 2005
Između mačaka, pasa i lutanja.
  • 28. listopada 2007
planetbeing je rekao: Po mom mišljenju, prilično je lijep, jer je jednostavan i neovisan o platformi (nije važno koristite li Mac ili PC).

Da, svaka čast na jednostavnosti. Ali lijepo nije ono što bih ja označio kao nedostatku sigurnosti, opširno dokumentiranom.

Najslabiji vektor za napad je ljudski element. Ljudi stvarno žele aplikacije na svom iPod touchu i iPhoneu. Za mene to nije situacija koju bih nazvao 'lijepom'. P

bitak planeta

Originalni poster
11. listopada 2007
  • 28. listopada 2007
Lixivial je rekao: Da, svaka čast na jednostavnosti. Ali lijepo nije ono što bih ja označio kao nedostatku sigurnosti, opširno dokumentiranom.

Najslabiji vektor za napad je ljudski element. Ljudi stvarno žele aplikacije na svom iPod touchu i iPhoneu. Za mene to nije situacija koju bih nazvao 'lijepom'.

Hakovi su lijepi, nedostaci nisu. Ako želite vidjeti nešto ružno, pročitajte specifikacije za TIFF. Sama činjenica da samo pregledavanjem moje web stranice mogu raditi što god želim s vašim uređajem očito je vrlo opasna. Čim u potpunosti pregledam zakrpe koje su sada dostupne za tu sigurnosnu rupu, automatski ću ih primijeniti. Za sada, unatoč zlokobnim upozorenjima nekih sigurnosnih stručnjaka, nije se pojavilo ništa zlonamjerno za njihovo iskorištavanje. Ipak, nije nezamislivo da bi netko na kraju mogao pomisliti da bi posjedovanje botneta za iPhone/iPod bilo zabavno. haha.

Nisam baš siguran na što ciljate svojim drugim odlomkom. Hoćete li reći da ljudi koji žele aplikacije trećih strana nisu 'lijepi'? Tko si ti? Steve Jobs?

Ili želite reći da su ljudi koji žele aplikacije trećih strana na svom uređaju na neki način sigurnosna ranjivost. To zapravo nije točno; ljudi su samo sigurnosna ranjivost kada djeluju na nesigurne načine. Korištenje TIFF eksploatacije iz poznatog izvora jednako je rizično kao i instaliranje programa iz poznatog izvora. Uostalom, ja nisam BonzaiBuddy. Pažnja da ne otvarate e-poštu ili ne posjećujete web-stranice iz sumnjivih izvora i dalje će služiti za primjerenu zaštitu sigurnih ljudi za sada (ali ne kada se zlonamjerni softver zapravo počne pojavljivati).

Želja ljudi da imaju aplikacije trećih strana čini da se sigurnosne ranjivosti na iPhoneu i iPod touchu pojave brže nego inače, zbog ogromnog truda koji zajednica ulaže u pronalaženje pukotina u oklopu i njihovo otvaranje širom . Tvrditi da je to loše je kao da se za sigurnost zalažete kroz opskurnost. Ako sadašnji hakeri ne pronađu ove probleme dok traže načine za omogućavanje aplikacija trećih strana i njihovo objavljivanje, neki drugi će umjesto njih prodati te ranjivosti pošiljateljima neželjene pošte i vlasnicima botneta.

U svakom slučaju, oboje se možemo složiti da su i iPhone i iPod touch trenutno loši u pogledu sigurnosti. Tvoji drugi komentari su mi samo zbunjujući.

evilgreg

13. kolovoza 2007
  • 28. listopada 2007
WOW! Dobar posao na ovom hacku, i za razliku od tipa nekoliko postova iznad mene, slažem se s tobom da je ovo lijepo urađeno. Ovo će mnogima uštedjeti velike glavobolje, i znam da ako moram vratiti svoj iPod, sigurno ću koristiti ovu metodu. Pretpostavljam da je kompatibilan s iPhoneom? THE

lupka

30. rujna 2007
  • 28. listopada 2007
Prije nekoliko tjedana sam bježao iz zatvora na teži način, ali stvarno je super vidjeti tako nešto. S

zagnutts

28. listopada 2007
  • 28. listopada 2007
Problemi s bekstvom iz zatvora

Mogao sam posjetiti http://www.slovix.com/touchfree/jb/ u safariju. Činilo se da sve radi dobro. Preglednik se zatvorio i iphone se ponovno pokrenuo. Ali nakon ponovnog pokretanja ništa se nije promijenilo. Ima li prijedloga? Upravo sam dobio telefon i čak sam ga vratio. P

bitak planeta

Originalni poster
11. listopada 2007
  • 28. listopada 2007
zagnutts je rekao: Mogao sam posjetiti http://www.slovix.com/touchfree/jb/ u safariju. Činilo se da sve radi dobro. Preglednik se zatvorio i iphone se ponovno pokrenuo. Ali nakon ponovnog pokretanja ništa se nije promijenilo. Ima li prijedloga? Upravo sam dobio telefon i čak sam ga vratio.

Koristiš iPhone, zar ne? Jeste li aktivirani?

Također pokušajte ponovno pokrenuti uređaj. Također neće škoditi ako pokušate ponovno posjetiti url. Ako te radnje ne uspiju, vrati se ovamo i reci mi jer je to stvarno čudno. C

Corius

28. listopada 2007
  • 28. listopada 2007
Prekinuo sam proces ponovnog pokretanja nakon pada safarija :S

Mogu ući u način vraćanja i moje računalo prepoznaje i pokušava 'vratiti i ažurirati', ali iTunes mi daje 'iPod se nije mogao vratiti. Nema dovoljno memorije'.

Ovdje sam nekako izgubljen. J

jigimu

28. listopada 2007
  • 28. listopada 2007
To je bilo lako!

Da, radilo je dobro bez problema!! Hvala odgovornom Geeku D

dxerboy

28. listopada 2007
  • 28. listopada 2007
FYI vani: treći put je bio šarm za mene. Vrlo jako sladak hack. Živjeli! S

zagnutts

28. listopada 2007
  • 28. listopada 2007
planetbeing je rekao: Koristiš iPhone, zar ne? Jeste li aktivirani?

Također pokušajte ponovno pokrenuti uređaj. Također neće škoditi ako pokušate ponovno posjetiti url. Ako te radnje ne uspiju, vrati se ovamo i reci mi jer je to stvarno čudno.

Koristim iPhone ali nisam aktiviran. Pokušao sam ga ponovno pokrenuti, ali još uvijek ništa. S

Shnoops

28. listopada 2007
  • 28. listopada 2007
brzo pitanje

Sada recimo da koristim ovaj expoilt da dobijem aplikaciju za instalaciju i slično. sada wen apple zvuči najnoviji firmware hoću li moći izvršiti restauraciju i nakon toga moći nadograditi?

Procjedne vode

do
13. siječnja 2005
Između mačaka, pasa i lutanja.
  • 28. listopada 2007
planetbeing je rekao: Ipak, nije nezamislivo da bi netko na kraju mogao pomisliti da bi posjedovanje iPhone/iPod botneta bilo zabavno.

Više sam mislio na oštećenje osnovnog pojasa ili zamućivanje nvrama (jednostruki način rada) -- parametri koje vraćanje *neće* popraviti. Ali, da, bilo kakve zlonamjerne namjere.

U svakom slučaju, ispričavam se što sam vjerojatno pogrešno pročitao vaš komentar koji sam izvorno citirao. Samo mi je zanimljivo da se u ovom slučaju - što je sama definicija 'daljinskog izvršavanja koda' - hakovi koji se temelje na ovoj mani hvale velikim pljeskom. Razmišljam samo o tome što bi se dogodilo da je ovo mana Mac OS X-a i da je to javnosti otkrio kao veliki problem s libtiffom od strane stručnjaka za sigurnost.

planetbeing je rekao: Nisam baš siguran na što ciljate svojim drugim odlomkom. Hoćete li reći da ljudi koji žele aplikacije trećih strana nisu 'lijepi'? Tko si ti? Steve Jobs?

... Tvrditi da je to loše je kao da se za sigurnost prepirete kroz opskurnost.

Ne, (perspektiva) aplikacija trećih strana razlog su zašto sam kupio svoj iPhone 29. lipnja.

Bilo kako bilo, govorio sam da duboka želja ljudi za jednostavnom metodom bjekstva iz zatvora čini društveni inženjering još lakšim nego što već jest. Izgledi uređaja koji ima i uvelike se oslanja na kameru, mikrofon i tipkovnicu je rudnik podataka. Nisam to rekao ima ili bi dogoditi, ali više od toga mogao (što govori o očitom... očito. ) I nisam implicirao da stvarate zlonamjerni softver, ali sam davao opći oprez da samo slijepo slijedite izjave ljudi o njihovom putu da razbiju iPhone. To je sve.

Nisam htio oteti tvoju temu, ali ni sam nisam bio siguran što si htio reći svojim izvornim komentarom, pa sam zato i odgovorio. Slažem se da se čini da je ova metoda najlakša implementacija koju sam vidio i ponovit ću svoju pohvalu vašim naporima. P

bitak planeta

Originalni poster
11. listopada 2007
  • 29. listopada 2007
Lixivial je rekao: Nisam htio oteti tvoju temu, ali ni sam nisam bio siguran što si htio reći tim komentarom. Slažem se da se ova metoda čini najlakšom implementacijom koju sam vidio i ponovit ću svoju pohvalu vašim naporima.

Oh ne, u redu je. Ionako sam neko vrijeme želio istaknuti te točke i morao sam to izvući, haha. Žao nam je što ste ga primili! D

droogie69

29. listopada 2007
  • 29. listopada 2007
hej hvala ovaj posao mi je super
uspio sam ga hakirati, ali kako mogu urediti/dodati svoj kalendar
i još nešto kako mogu dobiti i aplikaciju za bilješke C

Corius

28. listopada 2007
  • 29. listopada 2007
Konačno sam uspio vratiti Ipod, kasnije ću pokušati ponovo hakirati.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Sljedeći

Idi na stranicu

IćiSljedeći Posljednji
Status
Nije otvoreno za daljnje odgovore.