Ostalo

Mac Je li itko ikada uzeo Diskretnu matematiku?

chrono1081

Originalni poster
26. siječnja 2008
Otok Nublar
  • 29. lipnja 2010
Bok ljudi.

Predstoji mi sat diskretne matematike i proguglao sam o kojoj se vrsti matematike radi, a definicije su posvuda. Zapravo, većina mjesta na kraju govori stvari poput 'Nitko zapravo ne zna točnu definiciju diskretne matematike bla bla'.

Pa sam se pitao može li netko tko je to uzeo za informatiku baciti svjetlo na tu temu?

Razlog zašto pitam je da pokušavam procijeniti težinu sata budući da sam online student koji radi 84 sata tjedno (12 sati dnevno, 7 dana u tjednu, kao izvođač u neprijateljskoj zemlji). Ako se čini da mi je to možda nešto jako teško, odgodio bih to dok se zauvijek ne vratim kući.

Znam da nema puno određenog odgovora na ovo pitanje, ali ako je netko pohađao ovaj sat za informatiku koje ste stvari naučili? Također moramo pisati programe za rješavanje problema koje učimo, a iz čitanja ulomaka iz raznih knjiga čini se da je sat donekle usko povezan s umjetnom inteligencijom.

Svaka pomoć bi bila jako cijenjena

mfram

23. siječnja 2010


San Diego, CA SAD
  • 30. lipnja 2010
Diskretna matematika pokriva mnogo stvari. Neki od njih uključuju dokaze, matematičku indukciju, teoriju skupova, permutacije, apstraktnu algebru, polinome generatora, teoriju prstenova, Galoisova polja... što na kraju dovodi do matematike povezane s kodovima za ispravljanje pogrešaka. Zabavne stvari. Nećete sve to dobiti u jednom tečaju.

lee1210

10. siječnja 2005
Dallas, TX
  • 30. lipnja 2010
Pretpostavljam da je ovdje svatko s diplomom iz CS morao polagati neku vrstu diskretne matematike. Moj tečaj pokrivao je puno dokaza, teoriju skupova, teoriju grafova, neke rekurzije i analizu složenosti (O-notacija). Ovo je bio prvi tečaj u kojem je uveden problem trgovačkog putnika.

Gledajući unatrag, to je bio dobar tečaj, a sve informacije bile su ključne. Tada sam to mrzio, i bilo je kazneno teško. Smjeli smo raditi zadaću u grupama, a nas 6-8 bi se okupljalo po 4-6 sati tjedno, također samostalno radili na stvarima, a i dalje bismo imali problema s dovršavanjem. Također, profesor je govorio monotono, te ugasio sva svjetla i zatvorio rolete kako bi prikazao tobogane iznad glave. Bila je prava bitka ostati budan.

Zvuči kao da trenutno imate dovoljno na tanjuru. Ovo ne zvuči kao pravo vrijeme da se uhvatite u koštac s ovim ili bilo kojim drugim tečajem. Svaka cast ako zelis probati, ali stvarno bih odustao dok ne budes mogao posvetiti vise vremena i energije.

-Čitati

TuffLuffJimmy

6. travnja 2007
Portland, Or
  • 30. lipnja 2010
Uzmi. Najteži razred ikada (do sada). PUNO UČITI. Ne bih preporučio pohađanje nastave online. To je definitivno jedan razred u kojem želite biti na svakom predavanju i imati vrlo dostupnog učitelja tako da možete postavljati gomilu pitanja.




upravo sam završio prvu godinu, btw.

chrono1081

Originalni poster
26. siječnja 2008
Otok Nublar
  • 30. lipnja 2010
Hvala vam ljudi na svim informacijama

Pa, nazvao sam školu da zamijenim razred s drugim, ali nažalost moram polagati taj kako bih prešao na zadnji tečaj od 300 razina koji imam i na mojih 400 tečajeva razine, što je sve što mi je ostalo. Ni ja to ne mogu odbaciti jer će me to staviti ispod statusa punog radnog vremena i onda ću morati platiti više $$$.

Što je još gore, moj drugi razred koji imam u ovom semestru je 'Uvod' u 3D modeliranje i zvuk u kojem studenti izrađuju kratki 3D animirani film od nule (što znači da ja izrađujem modele, teksture, animacije itd. zvučni zapis, glasovni zapisi i zvučni efekti!). Neki 'uvod' ha? Lol. (Taaaaako mi je drago što sam prije godinu dana sam počeo učiti Mayu).

Tako da sam zapeo s oba razreda jer su to u biti razredi za pristup ostatku tečajeva.

Oh, poželite mi sreću! Prilično sam siguran da će mi trebati


(Također sam počeo čitati svoju knjigu o diskretnoj matematici, izgleda prilično izazovno. Morat ću se osvrnuti na neke strukture podataka koje rijetko koristim, kao i na rekurziju jer je to još jedna stvar koju sam koristio samo nekoliko puta ). ILI

stari Mac

do
25. listopada 2001
  • 30. lipnja 2010
Najbolji sat matematike koji sam ikad pohađao

Javit ću vam se da je to bio jedan od lakših sati matematike koje sam pohađao i jedan od najzanimljivijih. Možda mi je bilo lakše jer je bilo zanimljivo i imao sam jako dobrog profesora. Ustanovio sam da je moja kalc serija mnogo teža i manje praktična za primjenu računalnih znanosti. M

mdatwood

do
14. travnja 2010
Istočna obala, SAD
  • 30. lipnja 2010
oldMac je rekao: Javit ću se da ti kažem da je to bio jedan od lakših sati matematike koje sam pohađao i jedan od najzanimljivijih. Možda mi je bilo lakše jer je bilo zanimljivo i imao sam jako dobrog profesora. Ustanovio sam da je moja kalc serija mnogo teža i manje praktična za primjenu računalnih znanosti.

Ovaj. Moj CS stupanj zahtijevao je 2 semestra diskretne matematike. Smatrao sam ih zabavnim, zanimljivim i ne baš teškim. Za mene su bili puno bolji od računice.

Diskretna matematika je zapravo kombinacija toliko drugih tema da je teško sažeti u jedan post. Ako želite znati više, trebali biste početi ovdje .

lee1210

10. siječnja 2005
Dallas, TX
  • 30. lipnja 2010
do stari Mac i mdatwood :
Ili si pametniji, ili tvoj mozak radi drugačije od mog. Pretpostavljam da je i profesor imao puno posla s tim, ali moj diskretni sat matematike nas je (mene i moje kolege) razbio u guzice.

Postojale su, u osnovi, ljestve preduvjeta, a svaki korak na putu imao je jedan tečaj koji je imao oko 20-33% stope neuspjeha. Moraš jednom ponoviti jedan razred, a nakon toga si bio izvan programa. Sat diskretne matematike bio je jedan od njih. Ne znam je li to bilo zamišljeno, ili je 'čišćenje korova' bio samo prirodan učinak rigoroznog programa, ali bio sam vrlo sretan što sam škripao na nekim od tih sati.

-Čitati

chrono1081

Originalni poster
26. siječnja 2008
Otok Nublar
  • 30. lipnja 2010
Tako radi škola koju ja sada imam, imaju dosta eliminiranih razreda.

Zapravo sam na trećem fakultetu. South Hills Business School -> Penn State University -> i sada se čini da DeVry i DeVry imaju najteže najteže satove od tri (njihov sat fizike je smiješno težak, najteži koji sam ikada imao). Napola se bojim vidjeti što će ovaj sat podrazumijevati.

Čuo sam ogromnu mješavinu mišljenja o diskretnoj matematici, neki ljudi koje poznajem rekli su da je to bila najteža stvar koju su ikad poduzeli, drugi su rekli da je bila prilično laka.

Gledajući nastavni plan, prolazimo kroz cijelu knjigu od 700 stranica u 8 tjedana i imamo gomilu programskih zadataka tako da izgleda kao da bi to mogao biti mali izazov lol.

Srećom, ti zadaci su samo konzolni, a ne MFC, pa ih mogu napisati na svom Macu

NT1440

Suradnik
18. svibnja 2008
  • 30. lipnja 2010
Uzeo sam i prvi put nije uspio. Ponavljam ga ove jeseni kako bih mogao nastaviti sa svojim CS programom.

Sve što mogu reći je čak i ako se u početku čini lako (stvarno je bilo), PROUČAJTE SVOJE DUPTICE jer će postati prilično teško.

Također, mrzim dokaze (razlog zašto nisam uspio, koji mi još uvijek nije objašnjeno kako se više odnosi na CS nego na zabavne stvari poput logičkih vrata). Može li mi itko reći zašto bi dokazi postali glavni fokus klase CS tipa? M

mdatwood

do
14. travnja 2010
Istočna obala, SAD
  • 30. lipnja 2010
lee1210 je rekao: da stari Mac i mdatwood :
Ili si pametniji, ili tvoj mozak radi drugačije od mog. Pretpostavljam da je i profesor imao puno posla s tim, ali moj diskretni sat matematike nas je (mene i moje kolege) razbio u guzice.

Postojale su, u osnovi, ljestve preduvjeta, a svaki korak na putu imao je jedan tečaj koji je imao oko 20-33% stope neuspjeha. Moraš jednom ponoviti jedan razred, a nakon toga si bio izvan programa. Sat diskretne matematike bio je jedan od njih. Ne znam je li to bilo zamišljeno, ili je 'čišćenje korova' bio samo prirodan učinak rigoroznog programa, ali bio sam vrlo sretan što sam škripao na nekim od tih sati.

-Čitati

Ne mislim da sam pametniji od ikoga. Imao sam sjajnog učitelja (isto istog za oba razreda) i jako volim diskretnu matematiku pa sam naravno više učio. Nisam išla ni približno tako dobro na satovima računanja, iako bih voljela da ih danas mogu ponovno pohađati jer je moj opći interes za matematiku porastao otkako sam diplomirao prije nekoliko godina.

I u pravu ste, moj program imao je 2 tečaja za neuspjeh - diskretnu matematiku i 1. razred programiranja. Uspio sam s peticama u oba jer su me zanimali predmeti u kojima sam išao u školu slobodnih umjetnosti i sjećam se da bi moje ocjene izlazile i da bi bile petice iz mog smjera (CS) i C u svemu ostalom. Čak sam nekoliko puta uspio podbaciti španjolski

NT1440 je rekao: Uzeo sam i nije uspio prvi put. Ponavljam ga ove jeseni kako bih mogao nastaviti sa svojim CS programom.

Sve što mogu reći je čak i ako se u početku čini lako (stvarno je bilo), PROUČAJTE SVOJE DUPTICE jer će postati prilično teško.

Također, mrzim dokaze (razlog zašto nisam uspio, koji mi još uvijek nije objašnjeno kako se više odnosi na CS nego na zabavne stvari poput logičkih vrata). Može li mi itko reći zašto bi dokazi postali glavni fokus klase CS tipa?

Gledajte na dokaze kao na vježbu razmišljanja. Umjesto da pokušavate zapamtiti dokaze, pobrinite se da ih razumijete. Dokazi su korisni jer vas uče logično (dedukcija, protuprimjer, itd...) i sustavno (ne propustite korake koji vam poremete logiku). Razmišljanje na ovaj način ključno je kada je između ostalog teško pronaći bugove.

Želiš jako jako? Imao sam jednog učitelja koji je očekivao da naučimo dodatni materijal tijekom polaganja testa. Usporedio sam to s učenjem množenja, a zatim s razumijevanjem dovoljno dobro da naučim raditi dijeljenje na testu. Jedini predmet koji sam ikad pohađao i koji mi je izazivao noćne more

chrono1081

Originalni poster
26. siječnja 2008
Otok Nublar
  • 30. lipnja 2010
Uspio sam položiti sve dosadašnje razrede s peticama. Imali smo 'Uvod u računalni hardver' koji je više ličio na arhitekturu sustava i bavio se logičkim vratima, upravljanjem memorijom i obiljem x86 asemblera. To je bio prvi sat 'programiranja' koji sam imao u DeVryju. Morali smo napisati kompresiju podataka i obaviti neke grafičke radove niske razine. Bilo mi je tako drago što sam već dobro upućen u C i C++ jer je x86 asembler bio sasvim druga životinja. Znam da sam bio jedan od rijetkih koji su prošli.

Zatim njihov grozan (kao na teškom, a ne groznom sadržajnom) satu fizike. Nisam mogao vjerovati koliko je to suludo teško. Dobio sam petice iz fizike na Penn Stateu i mislio sam da sam dobar u fizici. I ja sam dobio peticu na DeVryjevom satu fizike, ali omg ozbiljno, materijal je bio tako jebeno težak i morao sam se potruditi za to. Naravno, budući da su na mreži, sve su osmislili tako da se ne može guglati i zadirkivat će govoreći da je sve 'otvorene knjige, otvorene bilješke, otvoreni internet'. Ako ne znaš gradivo, nećeš proći. Već poznajem dvoje ljudi koji su pali iz škole jer su mislili da ne trebaju učiti i mogli su pronaći odgovore na Googleu. Budući da sam godinu dana ispred njih, pokušao sam ih upozoriti, ali bezuspješno. Uvijek ima onih koji izađu lijeni.

U svakom slučaju, čitao sam ovu knjigu o diskretnoj matematici posljednjih nekoliko sati i moram reći da je prilično zanimljiva i vidim gdje bi bila sasvim primjenjiva. (Također ću odraditi sve vježbe programiranja da pokušam dobiti prednost) Nastava počinje za 5 dana XD M

mdatwood

do
14. travnja 2010
Istočna obala, SAD
  • 30. lipnja 2010
Pa sretno i nastavi s dobrim stavom!

Ja volim školu. Završio sam MsCS prije 2 godine i opet počinjem izostajati s predavanja. Posebno sam uživao u svojoj gospođi jer su učitelji manje kao učitelji, a više vršnjaci i nastava je više fokusirana. Razmišljao sam o doktoratu, ali u blizini nema škole koja nudi bilo što vezano uz CS i morao bih dati otkaz i vratiti se ramen rezancima. Druga stvar je da sam ja itekako generalist i to se obično ne uklapa u doktorat gdje je često cilj postati stručnjak za jednu stvar.

Ako imate još pitanja o školi, svakako pitajte. Moj dnevni posao ne izaziva me gotovo na isti način.

chrono1081

Originalni poster
26. siječnja 2008
Otok Nublar
  • 30. lipnja 2010
Volio bih ići na Masters. Zapravo, planiram to. Tražio sam razna mjesta da dobijem majstore (posebno DigiPen budući da sam oduvijek želio ići tamo i planiram živjeti u Redmondu).

Ono što je smiješno je još u srednjoj školi, MRZIO sam školu i nisam htio ni na fakultet. Mislio sam da sam loš u matematici i svim stvarima koje sam pao u srednjoj školi (također i fizici).

Onda je jednog dana kliknulo, nisam bio loš u tim stvarima, samo sam imao loše učitelje. (Stvarno jesam, nikad ne bih dobio odgovore na moja pitanja na satu matematike :/ a to je bilo prije nego što sam imao pristup internetu). Tada sam shvatio da svatko može naučiti bilo što, sve je kako si tome izložen. Ako stil poučavanja jedne osobe ne tjera stvari na klik, idite na internet ili u knjižaru i pronađite drugi stil.

Zatim sam krenuo na fakultet (jedan od moja tri) i počeo dobivati ​​sve petice u svim svojim razredima, uključujući predmete za koje sam mislio da su u srednjoj školi teški (matematika, fizika). Shvatio sam da iako škola može biti važna, samoučenje je važnije i da je to način da se iz škole izvuče maksimum. Mislim da sam se zato toliko posvetio online školi jer mi je omogućila da stalno učim i stvarno se osjećam kao da dobivam svoj novac od svog obrazovanja po prvi put u životu. (Ipak, priznajem, u početku sam bio STVARNO skeptičan!).

Naravno, još uvijek postoje predavanja i interakcije s profesorima (a svi online profesori u mojoj školi redovni su profesori u raznim kampusima od cigle i maltera), ali puno je posla preostalo studentima da istraže i otkriju i sviđa mi se da. IMO, na taj način naučite više jer morate sami rješavati probleme i biti domišljat, a ne biti hranjen na žlicu.

U svakom slučaju dosta moje tangente. Želim master....(ali prvo moram dobiti prvostupnike...što će biti sljedeće ljeto!)

pilotError

12. travnja 2006
Dugi otok
  • 1. srpnja 2010
chrono1081 je rekao: Volio bih ići na Masters.

Osim ako ne ideš na školovanje, ne bih se trudio. To nije učinilo apsolutno ništa za moju karijeru.

Gledajući unatrag, otišao bih na MBA iz financija ili međunarodnog poslovanja. Oni su puno korisniji stupnjevi niz cestu. Najvjerojatnije nećete programirati zauvijek, MBA diploma će vas odvesti mnogo dalje u pripremi za CIO ili CTO posao. Imam prijatelja koji je postao COO u velikoj banci, uglavnom zbog svog MBA.

Realnost je da vas MSCS diploma neće naučiti mnogo više nego što ćete naučiti u stvarnom svijetu. Ako želite, vjerojatno biste mogli otići na MBA i uzeti 1 ili 2 sata CS-a kao izborni predmet.

nofunsir

Obustavljeno
30. prosinca 2009
Reno
  • 1. srpnja 2010
Što JE diskretna matematika

Diskretna matematika stavlja u definirane pojmove sve one neobične matematičke ideje koje poznajete cijeli život, ali nikada niste imali naziv ili definiran proces za koji.

Na primjer, dokazivanje stvari. (ne nužno kao dokazi u geometriji/algebri)

Ako X implicira Y, a Y implicira Z, onda morate zaključiti da X implicira Z. Također, notZ implicira neX. (postoje i simboli koje ćete naučiti... i postaje znatno kompliciranije, ali shvatite.)

Ili, 'na koliko načina postoji da rasporedite 6 ljudi iz grupe od 10 (6 ženskih i 4 muška) u 6 stolica, ako muškarac mora biti na jednom kraju reda stolica.'

Ili, 'koliko je brojeva između 1 i 1.000.000 djeljivo s 11?'

Ili stvari poput, 'brojenje do beskonačnosti', odnosno dokaz indukcijom: dokazivanje tvrdnje je istinito jer A) možete dokazati korak 1 i B) također možete dokazati da 'ako je prijedlog istinit za korak n, također je istinit za korak n+1' --> stoga je početna tvrdnja dokazana

Vjerovali ili ne, zapravo postoje formule za te stvari.

Moj savjet: (dobio sam A, a ne samo A-)

Pročitajte sažetke poglavlja prije nastave. (da biste se upoznali s zbunjujućim pojmovima)

Čitajte i radite primjere!

Uradite dobar posao na bilo kojem projektu koji učitelj da. (budući da testovi mogu biti zastrašujući)

Uzmite si vremena na testovima, ovo je jedan od onih predmeta gdje učitelj može postavljati stvarno ODLIČNA trik pitanja.

Kad zapnete, proguglajte HW pitanja s navodnicima. Većina knjiga postavlja potpuno ista pitanja.

Čuvajte knjigu.

slani zoološki vrt

4. listopada 2007
  • 1. srpnja 2010
Za prosječnu osobu s odgovarajućim sposobnostima i talentom za programiranje, diskretna matematika bit će jedan od najzabavnijih i najlakših tečajeva koje ćete pohađati da biste stekli diplomu. M

mdatwood

do
14. travnja 2010
Istočna obala, SAD
  • 1. srpnja 2010
pilotError je rekao: Osim ako ne ideš u obrazovanje, ne bih se trudio. To nije učinilo apsolutno ništa za moju karijeru.

Gledajući unatrag, otišao bih na MBA iz financija ili međunarodnog poslovanja. Oni su puno korisniji stupnjevi niz cestu. Najvjerojatnije nećete programirati zauvijek, MBA diploma će vas odvesti mnogo dalje u pripremi za CIO ili CTO posao. Imam prijatelja koji je postao COO u velikoj banci, uglavnom zbog svog MBA.

Realnost je da vas MSCS diploma neće naučiti mnogo više nego što ćete naučiti u stvarnom svijetu. Ako želite, vjerojatno biste mogli otići na MBA i uzeti 1 ili 2 sata CS-a kao izborni predmet.

Svima je kilometraža drugačija, ali ja danas na MBA-ove gledam kao na tucet novčića. Također, osim ako ne steknete svoj MBA u jednoj od velikih škola, ne mogu zamisliti da će to biti ključ za dobivanje posla COO-a u velikoj banci. Velike perike koje osobno poznajem u tvrtkama imaju razne diplome, od poslovanja preko glazbe, do filozofije do uopće. Dokazana sposobnost važnija je od bilo čega drugog.

Uz to, kao tehnolog nikada ne bih zanemario razumijevanje poslovanja (softver je uglavnom napisan za rješavanje poslovnih problema). Kad bih sa školom krenuo poslovnim putem, odabrao bih nešto poput financija umjesto općeg MBA. Postoji škola u Chicagu koja nudi program financijskog inženjeringa u kojem se uči što mnogi quant tipovi rade, ali sada malo skrećem s teme

Općenito, vrlo rijetko stjecanje bilo koje diplome, osim možda dodiplomskog, automatski znači posao ili više novca. Osim toga, što je prije završena diploma, to je manje važno. Ono što je moj MsCS učinio za mene je da sam upoznao mnogo ljudi s kojima sada radim na raznim projektima koji bi se mogli pretvoriti u puno bolji posao nego što ga imam sada. Mnoge velike tehnološke tvrtke o kojima svakodnevno pričamo počele su s nekoliko tehničara na diplomskom studiju koji su zajedno sastavili ideju.

Ukratko, radi ono što voliš, radi to dobro, budi strastven prema tome i stvari će uspjeti.

chrono1081

Originalni poster
26. siječnja 2008
Otok Nublar
  • 2. srpnja 2010
@pilotError - Mislim da bi obrazovanje moglo biti nešto u čemu ću uživati. Mislim da bi bilo zabavno biti profesor informatike u srednjoj školi ili tako nešto. Imam prijatelje koji su učitelji i svi su imali diplome prvostupnika, ali su morali ići na magisterije da bi zadržali posao. Pretpostavljam da je to novi zahtjev u mojoj državi.

@nofunsir i saltyzoo - Primijetio sam bezvezna trik pitanja u knjizi već sam morao pisati programe kako bih riješio neka od njih (što je dobro jer je to vrsta stvari za koje nikada prije nisam pisao programe).

Pitanja 'kako matematički riješiti trik s kartama mađioničara' su naljepnice za mene jer stalno zajebavam pravila lol, ali to su moje vlastite nepažljive pogreške. Ipak, mislim da ću uživati ​​u ovom satu i vidim da je vrlo primjenjiv, više od većine drugih matematika koje sam upisao u informatiku.

@mdatwood - Znam što misliš s diplomama koje ne zarađuju više novca. Zarađujem otprilike trostruko od onoga što rade moji prijatelji s diplomom i nemam diplomu, ali imam PUNO iskustva, oni nemaju.

Nažalost, moje iskustvo je u IT području što se tiče hardvera kao što su poslužitelji, umrežavanje itd. Nemam profesionalnog iskustva u programiranju, samo hobist, što me plaši. Što je još gore, znam u koju školu sada idem da se ljudi rugaju (DeVry), zašto ne znam jer od tri fakulteta na koja sam išao (uključujući Penn State) DeVry je jedini u kojem se osjećam kao da jesam da moj novac vrijedi. Možda zato što prihvaćaju gotovo sve lol. Samo ne želim da poslodavac vidi moj životopis i pretpostavi da sam bezvrijedan zbog škole koju sam odabrao: / Odradio sam svoje @$$ da bih dobio ocjene koje imam.

Kako bih se borio protiv potencijalno stvarnog scenarija da me ocjenjuju na temelju moje škole, radio sam na portfelju (nadam se da će me suditi prema mom portfelju). Sam sam naučio Mayu, Logiku (još malo nova u ovom), Photoshop, Corel Painter, C++, C, Objective-C, Unity3D, ZBrush, i vrlo sam stručan u svim njima (osim logike, još uvijek učim ins i outs toga). Iza sebe imam nekoliko dovršenih projekata u kojima sam sve kreirao ispočetka. Trenutačno pregledavam te projekte, optimiziram svoj kod koji sam nedavno napisao i prepravljam umjetnine i glazbu.

Ako do sada niste pogodili pokušavam se zaposliti u industriji igara, znat ću do sljedećeg ljeta jesam li uspješan ili ne jer tada diplomiram XD
Ovo je OGROMNO kockanje za mene jer napuštam svoj sadašnji posao kako bih ostvario svoj san da budem programer igara. Pobrinut ću se da to uspijem.

Nadam se poslu programiranja, ali uzet ću sve što mogu da dođem do vrata M

mdatwood

do
14. travnja 2010
Istočna obala, SAD
  • 2. srpnja 2010
krono,

Definitivno ne kažem da su diplome beskorisne, pogotovo dodiplomska diploma jer je mnogim tvrtkama potrebna neka vrsta kako bi prošla kroz proces provjere. Također, stjecanje CS diplome pomaže samoukoj osobi da nauči stvari za koje nije ni znala da ne zna.

Moj komentar se uglavnom odnosio na napredne diplome. U tom trenutku morate samo željeti diplomu za osobno zadovoljstvo i rast jer se oni rijetko pretvaraju u automatski novac ili poslove.

S portfeljem koji imate mislim da ste već daleko ispred krivulje. Problem na koji ćete naići je taj što svi žele biti programeri igara kako bi tvrtke mogle birati i plaćati kao sranje. Nije baš zabavno. Zvuči kao da ste vrlo vješti, pa ako to ne uspije, možete se vratiti korporativnom programiranju i lako zaraditi, a zatim raditi iPhone igrice sa strane. Kad smo kod toga, je li to nešto o čemu ste već razmišljali? Raditi svoje vlastito stvaranje igara za iPhone ima puno više potencijalne nagrade od rada za tvrtku za igre.

BTW, intervjuirao sam tone ljudi i velika većina je bila užasna. Mogu samo poželjeti da je netko došao s portfeljem i vašim stavom

chrono1081

Originalni poster
26. siječnja 2008
Otok Nublar
  • 2. srpnja 2010
mdatwood je rekao: Chrono,

Definitivno ne kažem da su diplome beskorisne, pogotovo dodiplomska diploma jer je mnogim tvrtkama potrebna neka vrsta kako bi prošla kroz proces provjere. Također, stjecanje CS diplome pomaže samoukoj osobi da nauči stvari za koje nije ni znala da ne zna.

Nisam mislio da uopće to misliš. Žao mi je što sam upravo ponovno pročitao svoj post i shvatio da zvuči šmrkavo Lol. To mi nije bila namjera

Slažem se oko CS diplome, ponekad poželim da sam umjesto toga krenuo tim putem jer, iako puno istražujem, postoje stvari koje ne znam, a ne znam. iTunes U puno pomaže u tom pogledu jer ću uvijek učitavati CS predavanja i gledati ih. Osjećam da su moje baze prilično dobro pokrivene i da imam dobro opće znanje o različitim glavnim područjima računalne znanosti, ali uvijek ima još toliko toga za naučiti.

Što se tiče korporativnog programiranja, i ja sam puno razmišljao o tome. Volio bih raditi za studio za igre samo da vidim kako je u stvarnom svijetu, ali nažalost većina mjesta se plaća i teško je ući.

Rad u korporativnom okruženju i stvaranje igara sa strane mi je zapravo prilično privlačno jer (znam da će ovo zvučati sebično, ali...) volim imati svaki aspekt svoje igre pod svojom kontrolom i volim je sve stvarati sebe. Znam da to ne funkcionira tako u stvarnom svijetu, ali zato volim razvoj hobističkih igara jer razvoj hobista obično tako funkcionira. Također mi se sviđa tržište casual igara više od mainstreama jer možete kreirati što god želite, a ne samo ono što se dobro prodaje.

Toliko o čemu treba razmišljati i preostala je samo godina dana za to! DO

Kiko Doran

4. rujna 2011
  • 4. rujna 2011
Ovo bi moglo pomoći

U diskretnoj matematici naći ćete se kako radite puno tablica istine. Preuzmite ovaj widget:
http://www.apple.com/downloads/dashboard/calculate_convert/truthtablewidget_christiangottschall.html

i evo nekoliko uputa koje razvojni programer ima da vam pomognu da unesete stvari:
http://logik.phl.univie.ac.at/~chris/Logikwidget/index-en.html

Uštedio sam puno vremena kada sam pokušavao pronaći jesu li stvari logički ekvivalentne, tautologije, kontradikcije, itd...

Nadam se da pomaže. Pohađao sam neke doktorske tečajeve kad sam bio stacioniran u Iraku prije 5 godina i znam da mi je s vremena na vrijeme to stvarno razbilo zadnjicu sa svim čitanjem. Držite se i nemojte biti preopterećeni Diskretnom matematikom. Nije tako teško ako se opustiš i marljivo učiš. Vrlo je korisna u logici programiranja općenito...

Kiko Doran Zadnji put uređeno: 4. rujna 2011 M

mmendoza27

18. listopada 2007
  • 7. rujna 2011
Ovo je stvarno zanimljiva tema. Zapravo sam samo gledao unaprijed u svoje buduće predmete i moram polagati diskretnu matematiku, matematičke temelje i analizu algoritama za svoj BS. Oni spadaju u teoriju matematike i mogu također polagati izborne predmete koji se mogu razlikovati u drugim matematičkim predmetima kao što je linearna algebra. Razmišljam o tome da uzmem knjigu Strukture podataka za Javu i pročitam je kako bih se pripremio za ove tečajeve koji dolaze. Definitivno sam uživao u temi i uživam vidjeti druge ljude koji su oduševljeni programiranjem poput mene. M

mydogisbox

16. siječnja 2011
  • 7. rujna 2011
NT1440 je rekao: Može li mi itko reći zašto bi dokazi postali glavni fokus klase CS tipa?

Ja bih to zapravo rekao obrnuto: zašto biste imali CS satove gdje dokazi nisu glavni fokus? Da biste razumjeli zašto morate pogledati što je informatika. Da ne budem previše pedantan, ali informatika je znanost. Iz unosa na wikipediji o znanosti:

Znanost (od latinskog: scientia što znači 'znanje') je sustavno poduzeće koje gradi i organizira znanje u obliku provjerljivih objašnjenja i predviđanja o svemiru.​
Dakle, u osnovi, informatika je sustavno proučavanje računala i izračunljivosti. Činjenica da većina ljudi stječe CS diplome kako bi dobili poziciju programiranja (čitaj inženjeringa) je, mislim, prvenstveno odraz dvije stvari.

Prvo, informatika kao disciplina nije osobito praktična. Ostala područja (kao što su matematika ili teške znanosti) obično se financiraju od strane industrije na način na koji računalna znanost, iz raznih razloga, nije. Kao rezultat toga, informatička znanost ovisi o programerima kako bi povećali broj dodijeljenih diploma (iako se to mijenja stvaranjem diploma softverskog inženjerstva u nekim školama).

Drugo, proučavanje računala/izračunljivosti zahtijeva poznavanje programiranja i, obrnuto, dobro upućen u ono što je izračunljivo vrijedna je osobina programera softvera.

Dakle, pitate zašto se tečajevi informatike fokusiraju na dokaze, a ja kao odgovor pitam zašto se bilo koji CS tečaj ne bi usredotočio na dokaze. Posljednja izmjena: 7. rujna 2011 S

Sander

do
24. travnja 2008
  • 8. rujna 2011
chrono1081 je rekao: Rad u korporativnom okruženju i stvaranje igara sa strane mi je zapravo prilično privlačno jer (znam da će ovo zvučati sebično, ali...) Volim imati svaki aspekt svoje igre pod svojom kontrolom i volim stvarati sve to sam. Znam da to ne funkcionira tako u stvarnom svijetu, ali zato volim razvoj hobističkih igara jer razvoj hobista obično tako funkcionira.

Kad bih dobio vaš životopis na svom stolu i pročitao ovu temu koju sam malo guglao kao pripremu za vaš intervju, znao bih u kojem smjeru ću voditi intervju.

Činite se kao vrlo talentiran i vrijedan svestrani igrač. Volite preuzeti kontrolu i odgovornost i završiti stvari. To je dobro, pogotovo jer ovdje u Nizozemskoj nije neobično ponuditi neograničen ugovor od samog početka (tj. ne privremeni ili 'probni' ugovor). To znači da moram paziti da ne unajmim 'one trick ponije', osim ako ne bismo bili u reći potreba za određenom specijalnošću. Dakle, taj dio je pokriven.

No, pokušavamo i eliminirati 'primadone'. Pobrinula bih se da vam postavim neka situacijska pitanja o tome da morate delegirati posao drugima i kako ćete se nositi s tim. Netko tko zna sve bolje od bilo koga drugog je fin i sve, ali mi čini imati više posla nego što možete sami podnijeti. Koliko dobro igrate s drugima? Možete li pustiti stvari? Osvojiti A- na završnom projektu jer ste odradili svoj dio s A rezultatom, a drugu polovicu prepustili manje talentiranom tipu koji je dobio B, ipak je bolje nego postići C u ukupnom iznosu jer ste završili svojih 150% posla s A, ali posljednjih 50% uopće nije gotovo...

Samo malo hrane za razmišljanje.